PLAN PRACY WYCHOWAWCZO- DYDAKTYCZNEJ CZERWIEC 2022 GRUPA III
Tydzień I Dzieci świata
Dzień dziecka!
- Swobodna aktywność zabawowa dzieci. PP III 1,4
- Zabawa integracyjna „Bardzo dobrze umiem…”. PP I 9; III 1
- Ćwiczenia poranne: Zestaw XVII. PP I 5
- Rozmowa kierowana z wykorzystaniem planszy – p. 37 z PD. Wzbogacanie wiadomości na temat życia dzieci mieszkających w różnych miejscach na świecie. PP III 9; IV 2,5,6
- Wysłuchanie wiersza Agnieszki Frączek Przedszkolna orkiestra. Rozmowa na temat wiersza. Poznanie nowych wyrazów: maestro, tryle, ćwierć deka. PP IV 2,5
- Zabawa twórcza „Szalona orkiestra”. Rozwijanie kreatywności i spostrzegawczości. PP III 5; IV 7
- Zabawa z piosenką Karuzela. PP III 5; IV 7
- W ogrodzie: Zabawy dowolne. Zabawa ruchowa „Lustra”. PP III 5; IV 1
- Zabawa rzutna „Smażymy placki”. PP I 5
- Zabawa tradycyjna ze śpiewem „Jestem muzykantem konszabelantem”. PP IV 1,2,7
- Zabawy w kącikach zainteresowań/ pobyt w ogrodzie przedszkolnym.
Jak bawią się dzieci na świecie
- Swobodna aktywność zabawowa dzieci. PP III 5,9
- Zabawa z piosenką „Dwóm tańczyć się zachciało”. PP IV 7
- Ćwiczenia poranne: Zestaw XVII. PP I 5
- Zabawy koleżanek i kolegów z różnych krajów świata. Poznanie zabaw, w które bawią się dzieci na różnych kontynentach. Utrwalanie nazw kontynentów na mapie. PP III 6; IV 2,18
- Zabawa ruchowa „Wyścig balonów”. PP I 5
- „Rangoli” – praca plastyczna. Wzbogacanie doświadczeń plastycznych o nową technikę rangoli. Rozwijanie wyobraźni i kreatywnego wykorzystywania różnego rodzaju materiału w pracach plastycznych. PP III 8; IV 8
- Ćwiczenia gimnastyczne: Zestaw XVII. PP I 8, 9
- W ogrodzie: Zabawy dowolne. Zabawa dzieci z Bangladeszu „Tunku-tunku”. PP I 9; III 5
- Zabawa z mocowaniem „Przesuń ścianę dłońmi, plecami!”. PP I 5, 9 IV 2
- Zabawa szwedzkich dzieci „Pies i kość”. PP II 4
- Zabawy w kącikach zainteresowań/ pobyt w ogrodzie przedszkolnym. PP III 5
Mamy prawa i obowiązki
- Swobodna aktywność zabawowa dzieci. PP III 4,6
- Zabawa językowa „Dziwne słowa”. PP IV 2,6
- Ćwiczenia poranne: Zestaw XVII. PP I 5
- „Prawa i obowiązki przedszkolaków”– burza mózgów. Poznanie najważniejszych praw i obowiązków przedszkolaka. PP III 5, 7, 9; IV 5
- Zabawa matematyczna „Liczi Nguyena” – rozwiązywanie prostych zadań tekstowych. Wdrażanie do rozwiązywania zadań z treścią oraz dodawania i odejmowania na konkretach. PP III 8; IV 15
- Zabawa ruchowa „Zbieramy liczi”. PP I 5
- W ogrodzie: gry i zabawy z okazji dnia dziecka. PP I 5; III 5
- Zabawa bieżna „Wieszamy pranie”. PP I 5
- Oglądanie książek i albumów przedstawiających dzieci i dorosłych w różnych częściach świata. Podziwianie krajobrazów. Porównywanie wyglądu, strojów, nakryć głowy. PP I 9; II 11; IV 9,18,19
- Zabawy w kącikach zainteresowań/ pobyt w grodzie przedszkolnym. PP III 5
Mamy zadania do wykonania
- Swobodna aktywność zabawowa dzieci. PP III 5
- Zabawa w kole „Kto się schował?”. PP I 9
- Ćwiczenia poranne: Zestaw XVII. PP I 5
- Zabawa terenowa „Podchody”. Uczestnictwo w zdrowej rywalizacji i kształcenie umiejętności poruszania się po terenie według wskazówek. Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa podczas wyjścia poza teren przedszkola. Wdrażanie do przestrzegania zawartych umów. PP II 1,8; III 5; IV 9,14
- Zabawa z piosenką Głowa, ramiona, kolana, pięty. PP IV 1,7
- W ogrodzie: Zabawy dowolne. Obserwowanie krzewów i drzew na wietrze. Zabawa ruchowa „Drzewa na wietrze”. PP I 5; III 5
- Zabawa rzutna „Rzuty pod mostkiem”. PP I 5
- Wycinanie nożyczkami dowolnych elementów ze starych gazet. Układanie kompozycji z wyciętych elementów. PP I 7,9; III 8; IV 1, 8
- Zabawy w kącikach zainteresowań/ pobyt w ogrodzie przedszkolnym. PP I 5; III 5
Dzień przyjaciela
- Swobodna aktywność zabawowa dzieci. PP III 5
- Zabawa manualna „Koraliki”. PP I 7
- Ćwiczenia poranne: Zestaw XVII. PP I 5
- Wysłuchanie opowiadania Magdaleny Satkowskiej Przyjaciel. Rozmowa na temat opowiadania. Wdrażanie do uważnego słuchania tekstu i literackiego i wypowiadania się na temat. Wzbogacanie słownika dzieci o słowo przyjaciel. PP III 1,6,8; IV 2,3
- Zabawa ruchowa „Przybij piątkę!”. PP I 5
- W ogrodzie: Zabawy dowolne. Zabawy z piłkami w parach – rzucanie, chwytanie, toczenie piłek. PP I 5,9;III 5
- Zabawa orientacyjno-porządkowa „Ptaszki do gniazd!”. PP I 5
- Zabawa integracyjna „Życzenia dla przyjaciela”. PP III 6, IV 1
- Zabawy w kącikach zainteresowań/ pobyt w ogrodzie przedszkolnym. PP I 7
Tydzień II W zoo
Spacer w zoo
- Swobodna aktywność zabawowa dzieci. PP I 7; IV 8
- Zabawa ortofoniczna „Papugi”. PP IV 2,7
- Ćwiczenia poranne: Zestaw XVIII. PP I 5
- Rozmowa na temat zwierząt żyjących na różnych kontynentach z wykorzystaniem mapy świata i planszy – p. 38 z PD. Wzbogacanie wiadomości dzieci na temat dzikich zwierząt żyjących w różnych regionach świata. PP IV 2,18
- „Lew” – słuchanie ciekawostek o królu zwierząt. Poznanie wybranych ciekawostek o wyglądzie i zwyczajach lwa. PP IV 8,18
- Zabawa ruchowa „Narada w zoo”. Wdrażanie do reagowania na ustalony sygnał – kolor. PP I 9; IV 9
- W ogrodzie: Zabawy dowolne. Przypomnienie o potrzebie odpoczynku w cieniu po intensywnej zabawie. Zabawa z hula-hoop. PP I 5,9; III 5
- Zabawa z czworakowaniem „Spacer słoni”. PP I 5
- „Gdzie jest korona króla lwa?” – określanie położenia przedmiotu w odniesieniu do innych elementów. PP IV 14
- Zabawy w kącikach zainteresowań/ pobyt w ogrodzie przedszkolnym. PP III 1
Zwierzęta w zagrodach
- Swobodna aktywność zabawowa dzieci. PP I 9
- Zabawa słuchowa „Odgłosy z zoo”. PP I 9; IV 2,7
- Ćwiczenia poranne: Zestaw XVIII. PP I 5
- Kalambury „Co to za zwierzę?”. Doskonalenie umiejętności naśladowania ruchu wybranych zwierząt. PP IV 1, 18
- Zagadki o zwierzętach „Które zwierzę mam na myśli?”. Rozwijanie logicznego myślenia poprzez rozwiązywanie zagadek. PP IV 5
- Zabawa językowa „Porównania”. Tworzenie porównań nawiązujących do wyglądu i cech zwierząt. PP IV 2,6,18
- Zabawa ruchowa „Chodźcie do mnie jak…”. PP II 11; IV 18
- W ogrodzie: Zabawy dowolne. Zabawa ruchowa „Skoki kangura”. PP I 9; II 1, 3, 4
- Zabawa orientacyjno-porządkowa „Kolorowe węże”. PP I 5
- Zabawa dydaktyczna z klasyfikowaniem „Zwierzęta w zoo”. PP I 9; IV 9,12
- Zabawy w kącikach zainteresowań/ pobyt w ogrodzie przedszkolnym. PP III 5
Kolorowe ptaki
- Swobodna aktywność zabawowa dzieci. PP III 9
- Zabawa ortofoniczna z rymowankami. PP IV 2,5,18
- Ćwiczenia poranne: Zestaw XVIII. PP I 5
- Oglądanie kolorowych ilustracji przedstawiających tukany i papugi. PPIV 9,18
- Zabawa matematyczna „Tukany”. PP IV 15,18
- Zabawa ruchowa „Papugi”. PP I 5
- W ogrodzie: Zabawy dowolne. Zwrócenie uwagi na konieczność przestrzegania zasad bezpieczeństwa podczas korzystania ze sprzętu ogrodowego. Zabawa z piłką „Papuga”. PP III 5,8
- Zabawa orientacyjno-porządkowa „Kolorowe ptaki”. PP I 5
- Zapoznanie z piosenką „Zapraszamy do zoo” i nauka I zwrotki refrenu. PP IV 7
- Zabawa przy muzyce z kolorowymi piórkami. PP I 9; II1
- Zabawy swobodne w kącikach zainteresowań/pobyt w ogrodzie przedszkolnym. PP I 7
Nasze przedszkole zoo
- Swobodna aktywność zabawowa dzieci. PP III 1; I 7
- Zabawa matematyczna „Cztery lata mam – koła i kwadraty znam”. PP IV 12
- Ćwiczenia poranne: Zestaw XVIII. PP I 5
- Wysłuchanie wiersza Magdaleny Satkowskiej „Super zoo”. Rozmowa na temat wiersza. PP III 8; IV 2,3,5,6
- Zabawa ruchowa „Małpie figle”. PP I 5
- Praca plastyczna „Zoo” – kolaż grupowy. PP I 7; III 2; IV 8
- W ogrodzie: Zabawy dowolne. Zachęcanie do picia wody podczas pobytu w ogrodzie. Zabawa ruchowa z piosenką Głowa, ramiona, kolana, pięty. PP I 3,5,9; IV 14
- Zabawa rzutna „Rzut woreczków przez linę”. PP I 5
- „Czyje to cętki?” – zabawa badawcza. PP I 9; IV 19
- Zabawy w kącikach zainteresowań/ pobyt w ogrodzie przedszkolnym. PP III 1
Bezpieczne spotkania ze zwierzętami
- Swobodna aktywność zabawowa dzieci. PP III 8
- Zabawa oddechowa „Mrówkojad”. PP I 9
- Ćwiczenia poranne: Zestaw XVIII. PP I 5
- Wysłuchanie opowiadania Magdaleny Satkowskiej „Poranek w zoo”. Rozmowa na temat opowiadania. Omówienie zasad bezpieczeństwa w kontaktach z egzotycznymi zwierzętami. PP II 10; III 5,9; IV 2,3,5,18,20
- Zabawa ruchowa „Skok tygrysa”. PP I 5
- Muzyczny masażyk ze zwierzętami – CD+, 20. PP III 8; IV 2
- W ogrodzie: Zabawy dowolne. Zachęcanie do aktywnego spędzania czasu na świeżym powietrzu. Zabawy z piłkami plażowymi w parach. PP I 5, III 5
- Zabawa bieżna „Kolorowe latawce”. PP I 5
- Zabawa językowa „Jakie poznane zwierzę egzotyczne lubię najbardziej? Dlaczego?” – swobodne wypowiedzi dzieci. PP III 1; IV 2, 18
- Zabawy swobodne w kącikach zainteresowań/ pobyt w ogrodzie przedszkolnym. PP III 9
Tydzień III Jedziemy na wakacje
Czym pojedziemy na wakacje?
- Swobodna aktywność zabawowa dzieci. PP I 9
- Zabawa ortofoniczna „Jedziemy na wakacje” – naśladowanie odgłosów pojazdów. PP IV 2,7
- Ćwiczenia poranne: Zestaw XIX. PP I 5
- Rozwiązywanie zagadek słownych na temat środków transportu z wykorzystaniem planszy – p. 39 z PD. PP IV 5
- Zabawa klasyfikacyjna „Skąd pojazdy ruszają w podróż?”. Klasyfikowanie przedmiotów według podanej cechy. PP IV 2,9,12
- Zabawa ruchowa „Przesiadka”. PP I 5; IV 1,2
- W ogrodzie: Zabawy dowolne. Zabawa bieżna „Samoloty”. PP I 5; II 1, 3, 4; IV 7
- Zabawa z czworakowaniem „Czworakowy tor przeszkód”. PP I 5
- „Statki na morzu” – zabawy z papierowymi statkami. PP I 7,9; IV 8
- Zabawy w kącikach zainteresowań/ pobyt w ogrodzie przedszkolnym. PP III 5
Mkną pociągi w różne strony
- Swobodna aktywność zabawowa dzieci. PP III 5
- Zabawa z piosenką „Jedzie pociąg z daleka”. PP IV 7
- Ćwiczenia poranne: Zestaw XIX. PP I 5
- „Pociąg” – zabawa matematyczna. Doskonalenie umiejętności liczenia i posługiwania się liczebnikami porządkowymi w zakresie do 6. PP IV 15
- Zabawa konstrukcyjna „Pociągi. Porównywanie długości pociągów PP I 6; III 1,5,6; IV 11,13
- „Wakacyjny pociąg” – zabawa ruchowa. PP IV 2,7
- Ćwiczenia gimnastyczne: Zestaw XIX. PP I 5,8
- W ogrodzie: Zabawy dowolne. Zabawy z kręglami. PP I 5; II 1
- Zabawa skoczna „Skoki z kamienia na kamień”. PP I 5,9
- Oglądanie albumów i książek o historii kolejnictwa. Porównywanie pociągów dawniej i dziś. Oglądanie munduru kolejarza. PP IV 9,20
- Zabawy w kącikach zainteresowań/ pobyt w ogrodzie przedszkolnym. PP I 7
Kto odpoczywa, a kto pracuje na łące?
- Swobodna aktywność zabawowa dzieci. PP III 7
- Zabawa słuchowa – odgadywanie na podstawie sylab, o jaki wyraz chodzi. PP IV 2
- Ćwiczenia poranne: Zestaw XIX. PP I 5
- Zagadka „Dokąd jedziemy?”. PP IV 5,6
- Wysłuchanie wiersza Magdaleny Satkowskiej „Odpoczynek i praca na łące”. Rozmowa na temat wiersza. Zapoznanie z ważną rolą pszczół w przyrodzie. PP I 4; II 11 IV 2, 5,18
- Zabawa ruchowa „Pszczółki zbierają nektar kwiatowy”. Uwrażliwienie na sygnał dźwiękowy. PP I 5; IV 1,2
- W ogrodzie: Zabawy dowolne. Zachęcenie do obserwacji wyglądu i zachowania owadów. Zabawa z piłkami. PP I 5; IV 18,19
- Zabawa orientacyjno-porządkowa „Motylki”. PP I 5
- Kolorowanie konturów łąkowych kwiatów i owadów. PP I 7; IV 8,18
- Zabawy w kącikach zainteresowań/ pobyt w ogrodzie przedszkolnym. PP III 4
Idziemy do lasu!
- Swobodna aktywność zabawowa dzieci. PP III 1
- Zabawa integracyjna „Gdybym mógł być owadem, to chciałbym być…”. PP II 1;III 6,8
- Ćwiczenia poranne: Zestaw XIX. PP I 5
- Zagadki słuchowe – rozpoznawanie i nazywanie przyjemnych oraz nieprzyjemnych dźwięków. PP IV 2
- „Co szumi?” – burza mózgów. PP IV 11
- Wysłuchanie wiersza Doroty Gellner Szumiący las. Rozmowa na temat wiersza. PP III 8; IV 5
- „Lasy, bory, zagajniki…” – oglądanie ilustracji przedstawiających lasy, bory (lasy iglaste), gaje, zagajniki (młode lasy). PP IV 2,18
- Zabawa ruchowa „Drzewa na wietrze”. PP IV 1
- „Las” – malowanie farbami plakatowymi. Doskonalenie umiejętności malowania farbami i mieszania kolorów. Rozwijanie umiejętności zaplanowania całej powierzchni kartki i estetycznego wykonania pracy. PP I 4,7; IV 8
- W ogrodzie: Zabawy dowolne. Zachęcanie do obserwacji drzew w ogrodzie przedszkolnym. Zabawa ruchowa „Pająk i muchy”. PP I 5; II 1, 3, 4; III 5
- Zabawa bieżna „Bieg slalomem między drzewkami”. PP I 5
- Zabawa matematyczna „Nasz leśniczy drzewa liczy”– liczenie drzew iglastych i liściastych, porównywanie liczebności. PP IV 15
- Zabawy w kącikach zainteresowań/ pobyt w ogrodzie przedszkolnym. Podejmowanie samodzielnej aktywności zabawowej. PP III 5
Pierwsze wakacyjne dni
- Swobodna aktywność zabawowa dzieci. PP III 1
- Zabawa dydaktyczna „Zgadnij, czego brakuje?”. Rozwijanie pamięci i spostrzegawczości wzrokowej. PP I 9; IV 19
- Ćwiczenia poranne: Zestaw XIX. PP I 5
- Zabawa słuchowa kształcąca szybkość reakcji „Wakacje”. PP I 9
- Wysłuchanie opowiadania Magdaleny Satkowskiej „List z wakacji.” Rozmowa na temat opowiadania. Rady dotyczące spędzania bezpiecznych wakacji. PP III 5,8; IV 2, 3,5
- „Kolorowe koperty” – zabawa dydaktyczna. Ćwiczenie spostrzegawczości i umiejętności pracy w zespole. PP I 9; III 2; IV 9
- Zabawa ruchowa „Krem ochronny”- nazywanie części ciała. PP I 5
- W ogrodzie: Zabawy dowolne. Zabawa ruchowa „Gąski, gąski, do domu!”. PP I 4; III 5; IV 5
- Zabawa skoczna „Piłeczki małe i piłki duże”. PP I 5,9
- Zabawa językowa; kształcenie dykcji. PP IV 6
- Zabawy w kącikach zainteresowań/ pobyt w ogrodzie przedszkolnym. PP I 7; III
Tydzień IV Witamy lato
Pierwsze dni lata
- Swobodna aktywność zabawowa dzieci. PP I 5; III 5
- Zabawa integracyjna „Zanim zjemy śniadanie, mam dla was zadanie”. PP III 8
- Ćwiczenia poranne: Zestaw XX. PP I 5
- Rozmowa kierowana na temat lata z wykorzystaniem ilustracji. Utrwalenie nazw pór roku. PP III 8; IV 2,5,9, 16
- „Owocowe lato” – poznanie owoców letnich. Przyporządkowanie owoców do odpowiedniego koszyczka. PP II 8;IV 2,5,18
- Zabawa ruchowa „Rozsypane owoce”. PP I 5
- „Krzak poziomek” – kolorowanie konturów liści poziomkowego krzaku, wypełnianie plasteliną owoców poziomki. Doskonalenie doświadczeń plastycznych i sprawności manualnej. PP I 7; IV 8,11
- W ogrodzie: Zabawy dowolne. Zachęcanie do aktywnego spędzania czasu na świeżym powietrzu. „Tort na powitanie lata” – budowanie bab z piasku, ozdabianie kamyczkami, gałązkami. PP I 5,7; III 5
- Zabawa bieżna „Ruszaj – stój!”. PP I 5
- „Smaki i zapachy lata” – oglądanie, opisywanie wyglądu owoców. PP I 3; IV 19
- Zabawy w kącikach zainteresowań/ pobyt w ogrodzie przedszkolnym. PP III
Lato z tatą
- Swobodna aktywność zabawowa dzieci. PP I 7; III 5
- Ćwiczenie narządów artykulacyjnych „Ale pycha!”. PP IV 2
- Ćwiczenia poranne: Zestaw XX. PP I 5
- Wysłuchanie wiersza Magdaleny Satkowskiej „Lato z tatą”. Rozmowa na temat wiersza. Wyjaśnienie słów, które mogą być niezrozumiałe dla niektórych dzieci. PP IV 2
- „Stare gazety taty” – eksperymentowanie z papierem i wodą. PP I 7; IV 8, 19
- „Figurka dla taty” – lepienie z masy papierowej. Wzbogacanie doświadczeń technicznych – praca z masą papierową. PP I 9; II 4, 9; IV 8
- Zabawa ruchowo-naśladowcza „Naprawiam z tatą samochód”. PP IV 1
- W ogrodzie: Zabawy dowolne. Zachęcanie do odpoczynku po intensywnym wysiłku oraz do picia wody podczas upału. Zabawa ruchowa z piosenką „Woogie-boogie”. PP I 4,5
- Zabawa orientacyjno-porządkowa „Kolorowe węże”. PP I 5
- Zabawa językowa „Mój tata jest….”. PP II 8;III 2; IV 2
- Zabawy w kącikach zainteresowań/ pobyt w ogrodzie przedszkolnym. PP III 5
Pakujemy walizki
- Swobodna aktywność zabawowa dzieci. PP III 5,8
- Zabawy z wiatraczkami – ćwiczenia oddechowe. PP I 9
- Ćwiczenia poranne: Zestaw XX. PP I 5
- „Potrzebne – niepotrzebne” – zabawa dydaktyczna. Rozmowa na temat segregowania rzeczy potrzebnych w czasie odpoczynku wakacyjnego z wykorzystaniem planszy – p. 40 z PD i k. 32 z KP3. Rozwijanie umiejętności klasyfikowania przedmiotów ze względu na przeznaczenie. PP II 3; IV 2, 5, 10, 12
- Zabawa ruchowa „Pakuj walizkę!”. PP I 5
- W ogrodzie: Zabawy dowolne. Zwrócenie uwagi na zakładanie nakryć głowy podczas pobytu na słońcu. Zabawa „Przeciąganie liny”. PP I 2; II 3; III 1,
- Zabawa z mocowaniem i dźwiganiem „Toczymy ciężary”. PP I 5
- Zabawa „Dokąd jedziemy na wakacje?” . Rozwijanie koordynacji ruchowej. PP IV 7
- Nauka piosenki „Na wakacje” PP IV 7
- Zabawy w kącikach zainteresowań/ pobyt w ogrodzie przedszkolnym. PP III 1
W co się bawić?
- Swobodna aktywność zabawowa dzieci. PP I 6; III 5
- Oglądanie książek podróżniczych, przewodników, albumów. Rozwijanie zainteresowań czytelniczych. PP III 1,9; IV 19
- Ćwiczenia poranne: Zestaw XX. PP I 5
- Wysłuchanie opowiadania Magdaleny Satkowskiej „Lato z książką”. Rozmowa na temat opowiadania. PP IV 2,3,5
- „Ulubione zabawy dzieci” – rozmowa na temat różnych form spędzania wakacyjnego czasu. PP III 9; IV 5,19
- Zabawa ruchowa „Wakacyjne urodziny”. PP I 9
- W ogrodzie: Zabawy dowolne. Rysowanie kolorowych kompozycji kredą na chodniku. Zabawa ruchowa „Ciuciubabka”. PP I 4, 5, 7,9 ; IV 8
- Zabawa bieżna „Kolorowe latawce”. PP I 5
- Zabawa z chustą animacyjną „Bieg po falach”. PP I 5; II 4
- Zabawa w kole „Dyrygent”. Rozwijanie koordynacji ruchowej. PP I 9
- Zabawy w kącikach zainteresowań/ pobyt w ogrodzie przedszkolnym. PP III 1
Bezpiecznych wakacji
- Swobodna aktywność zabawowa dzieci. PP III 5,7
- Zabawa tropiąca „Ciepło – zimno”. PP II 8; III 5
- Ćwiczenia poranne: Zestaw XX. PP I 5
- „Zakazy i nakazy” – zabawa dydaktyczna. Rozwijanie umiejętności rozpoznawania symboli graficznych. PP I 5,7; III 5; IV 2, 9
- Zabawa ruchowa „Bezpieczne wakacje”. PP I 9,IV 19
- „Wakacyjne życzenia” – praca plastyczna z wykorzystaniem k. 46 z W. Doskonalenie umiejętności składania obrazka z części i dorysowywanie elementów tworzących całość pracy. PP I 7; II 9; IV 8
- W ogrodzie: Zabawy dowolne. Przypomnienie o zasadach bezpieczeństwa podczas korzystania ze sprzętu ogrodowego. Zabawa z piosenką „Karuzela”. PP III 5, IV 7
- Zabawa z czworakowaniem „Sprytne kotki”. PP I 5
- Zabawa z chustą animacyjną „Wakacyjny deszcz”. PP I 5; II 4
- Zabawy w kącikach zainteresowań lub odpoczynek w kąciku relaksacyjnym/ pobyt w ogrodzie przedszkolnym. PP IV 1,3
Wydarzenia i praca na rzecz grupy
- 06 Dzień dziecka – gry i zabawy w ogrodzie przedszkolnym.
- 06 wyjście do Becek na przedstawienie teatralne „Baśń o Leciutkiej Królewnie” – spektakl muzyczny.
- 06 – wycieczka całodzienna „ Cztery pory roku” – temat „Gdzie się schował skrzat” – ekologia. Wyjazd 8:00. Powrót 15:30/16:00.
- 06 – Piknik rodzinny w ogrodzie. 50-lecie przedszkola.