PLAN PRACY WYCHOWAWCZO – DYDAKTYCZNEJ
LUTY GR. V
- Temat tygodnia: DBAMY O SWOJE ZDROWIE
Podstawa programowa: I 1, 2, 5, 6, 7, 8, 9; II 1, 2, 4, 6, 7, 8, 9; III 2, 3, 5, 8; IV 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12, 14, 15, 18, 19, 20.
- Zabawa „Mam na sobie kolor…” – rozwijanie spostrzegawczości i skupiania uwagi
- Rysowanie autoportretu z sankami – KP3, s. 1, ćw. 1 – ćwiczenie chwytu pisarskiego podczas rysowania, kreślenia
- Wysłuchanie czytanego przez N. wiersza Moniki Niewielskiej ”Sok”. Rozmowa na temat wiersza. – uważne słuchanie wiersza, swobodne wypowiadanie się na określony temat
- Analiza i synteza słuchowa wyrazu SOK. Prezentacja litery S. Zabawa dydaktyczna
„Litera S” – zapoznanie z graficznym zapisem głoski s – literą S, dzielenie wyrazów na sylaby, wyróżnianie głoski w wyrazach - Ćwiczenia grafomotoryczne, doskonalenie umiejętności uważnego patrzenia, nazywania obiektów i słyszenia podanej głoski w nagłosie – KP3, s. 2, ćw. 1, s. 3, ćw. 1, 2
- Zabawa słowotwórcza „Słowa na głoskę s” – kształtowanie rozumienia liter jako nośników informacji, rozwijanie percepcji słuchowej
- Praca plastyczna „Wielkie S” – wspieranie rozwoju małej motoryki, kształtowanie umiejętności wypowiadania się – opisywanie swoich prac, porównywanie ich z pracami innych dzieci
- Ćwiczenie rozwijające spostrzegawczość wzrokową – KP3, s. 4, ćw. 1.
- Rozwiązywanie zagadek słownych, które wprowadzą do tematu przewodniego zajęć „Dlaczego należy myć ręce?”. Rozmowa kierowana na temat poprawnego mycia rąk. rozumienie konieczności mycia rąk w różnych sytuacjach dnia.
- Prezentacja właściwego sposobu mycia rąk – obejrzenie symbolicznego schematu pokazującego poprawne mycie rąk oraz prezentacji N. Ćwiczenie poprawnego mycia rąk.
- Zabawa matematyczna „Mydło” – przeliczanie elementów zbiorów i porównywanie ich liczebności, posługiwanie się liczebnikami głównymi, dodawanie i odejmowanie
- Ćwiczenie spostrzegawczości wzrokowej oraz koordynacji wzrokowo-ruchowej – KP3, s. 4, ćw. 2.
- Wykonanie pracy plastycznej „Malujemy pianą” – poznanie nowej techniki plastycznej
- Zabawa ortofoniczna „Myjemy ręce”, ćwiczenie logopedyczne „Liczymy zęby” – naśladowanie czynności, wykonywanie eksperymentów głosowych, dźwiękowych
- Wysłuchanie czytanego przez N. wiersza Bożeny Formy ”Myj zęby”. Rozmowa na temat wiersza. – kształtowanie podstawowych nawyków higienicznych; wdrażanie do systematycznego i starannego mycia zębów; pogłębianie wiadomości o zębach; wdrażanie do uważnego słuchania tekstów literackich; doskonalenie umiejętności odpowiadania na pytania.
- Zabawa dydaktyczna „Smutny i wesoły ząb”- porównywanie przedmiotów w swoim otoczeniu z uwagi na wybraną cechę
- Zabawa dydaktyczna „Myjemy zęby” – czytanie obrazów, wyodrębnianie i nazywa ich elementów
- Wykonanie ćwiczenia z elementami kodowania, przyklejanie kubków, szczotek i past do zębów w odpowiednich miejscach – KP3, s. 5, ćw. 1.
- Nauka układu ruchowego do piosenki ”Baw się z nami” (CD) – rozwijanie pamięci, utrwalenie piosenki
- Zabawa „Skoczne nutki” (CD+) – doskonalenie umiejętności szybkiej reakcji na sygnały dźwiękowe; doskonalenie koordynacji ruchowej oraz refleksu
- Ćwiczenie spostrzegawczości wzrokowej, rozwijanie zdolności grafomotorycznych
– wykonanie ćwiczenia w KP3, s. 5, ćw. 2 - Zabawa dramowa „Jak się czujesz?” – wyrażanie rozumienia świata za pomocą impresji mimicznych; rozpoznawanie i nazywanie podstawowych emocji
- Wysłuchanie czytanego przez N. opowiadania Moniki Niewielskiej ”W gabinecie okulistki”. Rozmowa na temat opowiadania. – wdrażanie do dbałości o własne zdrowie i odpowiedzialności za nie; wyrabianie nawyków prozdrowotnych
- Zabawa dydaktyczna „Co zapamiętałeś?” – rozwijanie pamięci
- Zabawa dydaktyczna „Kto może pomóc? – rozwijanie logicznego myślenia
- Rozmowa kierowana z uwzględnieniem pytań dotyczących konieczności sprawdzania swojego zdrowia u specjalistów.
- Zabawa pantomimiczna „Zdrowy – chory” – wyrażanie rozumienia świata za pomocą intencjonalnego ruchu, gestów
- Opisywanie przedstawionych ilustracji – wykonanie ćwiczenia z KP3, s. 6, ćw. 1
- Praca plastyczno-techniczna „Piramida zdrowia” – zapoznanie z piramidą zdrowia
- Zabawa matematyczna z elementami kodowania „Kolorowe rytmy” – rozwijanie spostrzegawczości
- Ćwiczenie spostrzegawczości wzrokowej, rozwijanie zdolności manualnych – KP3, s. 7, ćw. 1, 2
- Wycięcie historyjki obrazkowej „O chłopcu, który zjadł nieumyte owoce.” Ułożenie historyjki obrazkowej we właściwej kolejności – W, k. 24 – kształtowanie umiejętności logicznego myślenia, rozwijanie umiejętności opowiadania na podstawie obrazków
- zabawa matematyczna „Myjemy owoce do kompotu” – przeliczanie elementów zbiorów, posługiwanie się liczebnikami głównymi, wykonywanie dodawania;
- Zabawa matematyczna „Myjemy owoce do kompotu” – kształtowanie umiejętności liczenia w zakresie 6
- Praca plastyczna „Zdrowym być” – wykonanie własnych eksperymentów graficznych farbami; prezentacja prac, swobodne wypowiedzi dzieci.
- zabawy artykulacyjne, ćwiczenia narządów mowy, ćwiczenia oddechowe
- zabawy poranne i popołudniowe – integracyjne, muzyczno – ruchowe, ćwiczenia gimnastyczne, zajęcia i zabawy w ogrodzie z wykorzystaniem sprzętu terenowego – przypominanie zasad bezpiecznego korzystania ze sprzętów terenowych
- Temat tygodnia: MALUJEMY KOLOROWY ŚWIAT
Podstawa programowa: I 2, 5, 6, 7, 8, 9; II 2, 8, 9; III 3, 5, 8; IV 1, 2, 4, 5, 7, 8, 9, 11, 12, 13, 14, 15, 18, 19.
- Ćwiczenie logopedyczne „Wietrzyk wieje” – usprawnienie aparatu oddechowego
- Zabawa dydaktyczna „Połóż misia…” – określanie kierunków i ustalanie położenia przedmiotów w przestrzeni
- Wysłuchanie wiersza Moniki Niewielskiej pt. „Noc”- uważne słuchanie utworu i rozmowa na jego temat
- Analiza i synteza słuchowa wyrazu NOC, prezentacja litery N – zapoznanie z graficznym zapisem głoski n – literą N
- Zabawa dydaktyczna „Litera N” – doskonalenie sprawności ruchowej
- Ćwiczenia grafomotoryczne, ćwiczenia słuchu fonemowego, wysłuchiwanie głoski w nagłosie – KP3, s. 8, ćw. 1, s. 9, ćw. 1, 2 – rozwijanie percepcji słuchowej, wspieranie rozwoju małej motoryki
- Zabawa słowotwórcza „Słowa na głoskę n” – rozróżnianie głoski n na początku prostych fonetycznie słów
- Praca plastyczna „Wielkie N” – wspieranie rozwoju małej motoryki, kształtowanie umiejętności wypowiadania się – opisywanie swoich prac
porównywanie ich z pracami innych dzieci - Ćwiczenie ruchowe z elementem przeskoku „Przeskakujemy” – integrowanie grupy poprzez udział w zabawach ruchowych
- Ćwiczenie spostrzegawczości wzrokowej oraz prawidłowego chwytu narzędzia kreślarskiego – KP3, s. 10, ćw. 1
- Wysłuchanie wiersza Urszuli Piotrowskiej pt. „Bo wyobraźnię bogatą mamy” – rozmowa na temat wiersza, swobodne wypowiadanie się na określony temat
- Podróż do Krainy Wyobraźni – szanowanie emocji swoich i innych osób
- Praca plastyczno-techniczna – kolaż na temat „Kraina Wyobraźni”
- Rozwijanie wyobraźni, inwencji twórczej, rysowanie na podany temat – wykonanie ćwiczenia w KP3, s. 10, ćw. 2
- Zabawa orientacyjno-porządkowa „Niedźwiedzi sen” – poruszanie się przy muzyce i do muzyki, wykonywanie ćwiczeń kształtujących prawidłową postawę ciała, wykazywanie sprawności ciała i koordynacji
- Ćwiczenie małej motoryki „Lepimy z plasteliny”
- Zabawa dydaktyczna „Kogo mam na myśli” – rozwijanie spostrzegawczości
- Zabawa dydaktyczna „Ukryte pędzle” – przeliczanie elementy zbiorów i porównywanie ich liczebności
- Prezentacja graficznego zapisu liczby 7 – rozpoznawanie cyfry 7
- Układanka przestrzenna, rozwijanie umiejętności współpracy – inicjowanie zabawy konstrukcyjnej z wykorzystaniem klocków
- Zabawa ruchowa „Siedem razy powtarzamy”, zabawa dydaktyczna „Siedem kolorów” – posługiwanie się liczebnikami głównymi
- Zabawa badawcza „Kolorowe płatki” – wykonanie eksperymentów z użyciem farbami
- Rozwijanie kompetencji matematycznych, ćwiczenie spostrzegawczości
wzrokowej – KP3, s. 11, ćw. 1, s. 12, ćw. 1, 2 - Zapoznanie z utworem Edwarda Griega Taniec norweski A-dur (CD), nauka układu
ruchowego do Tańca norweskiego Edwarda Griega – uwrażliwienie na muzykę poważną; kształcenie umiejętności uważnego słuchania muzyki; doskonalenie zdolności szybkiej analizy słuchanych utworów; rozwijanie poczucia rytmu - Zabawa matematyczna „Dopełniamy” – doskonalenie liczenia w zakresie 7
- Zabawa orientacyjno-porządkowa „Znajdź parę”, zabawa skoczna „Z kamienia na kamień – klasyfikowanie przedmiotów według koloru, rozwijanie sprawności ciała i koordynacji
- Oglądanie albumów przedstawiających reprodukcje dzieł znanych autorów – rozwijanie zainteresowania otaczającym światem
- Zabawa ruchowa „Wyższy czy niższy?” – szacowanie, przewidywanie
- Zabawa integracyjna w kręgu kształtująca orientację w schemacie własnego ciała „Prawa, lewa”
- Wysłuchanie opowiadania Maciejki Mazan pt „Idziemy do muzeum!” – uważne słuchanie utworu i swobodne wypowiadanie się na jego temat
- Zaproszenie do multimedialnej galerii, rozmowa na temat prezentacji – poszerzenie doświadczeń plastycznych
- Ćwiczenie spostrzegawczości wzrokowej – KP3, s. 13, ćw. 1
- Zabawa pantomimiczna „Portret” – wyrażanie rozumienia świata za pomocą intencjonalnego ruchu, gestów, mimiki
- Zabawa dydaktyczna „Co to za obraz?” – wdrażanie dzieci do wspólnego działania w zespole, układanie obrazka z części
- Zabawa plastyczna „Wspólny pejzaż” – wyrażanie rozumienia świata za pomocą impresji plastycznych
- Zabawa dydaktyczna z elementami kodowania „Geometryczne obrazy”, samodzielne tworzenie geometrycznych obrazów – wyodrębnianie i nazywanie elementów obrazu, rozwijanie spostrzegawczości, rozróżnianie podstawowych figur geometrycznych, używanie chwytu pisarskiego podczas rysowania, kreślenia
- Przeprowadzenie z dziećmi krótkiej rozmowy na temat barw podstawowych (żółty, niebieski, czerwony) – rozumienie czym są barwy podstawowe
- Zabawa badawcza „Barwy podstawowe”, zabawa badawcza „Wędrujące kolory”, zabawa badawcza „Kolorowe bączki”, zabawa badawcza, „Tęcza”, zabawa badawcza „Kolorowa woda” – wyrobienie umiejętności tworzenia barw pochodnych poprzez mieszanie barw podstawowych, stwarzanie możliwości do swobodnego eksperymentowania, doskonalenie umiejętności współdziałania w grupie, doskonalenie umiejętności obserwowania i wyciągania wniosków z przeprowadzonych eksperymentów
- Ćwiczenia małej motoryki – wycinanie nożyczkami po linii prostej, łamanej i falistej
- zabawy artykulacyjne, ćwiczenia narządów mowy, ćwiczenia oddechowe
- zabawy poranne i popołudniowe – integracyjne, muzyczno – ruchowe, ćwiczenia gimnastyczne, zajęcia i zabawy w ogrodzie z wykorzystaniem sprzętu terenowego – przypominanie zasad bezpiecznego korzystania ze sprzętów terenowych
- Temat tygodnia: MAMY RÓŻNE DOMY
Podstawa programowa: I 2, 5, 6, 7, 8, 9; II 2, 4, 8, 9; III 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9; IV 1, 2, 4, 5, 7, 8, 9, 11, 12, 15, 18.
- Zabawa ćwicząca szybką reakcję „Piłka parzy”
- Zabawa naśladowcza „Lustro”
- Wysłuchanie wiersza Moniki Niewielskiej „Cegła”. Rozmowa na temat wiersza.
- Analiza i synteza słuchowa wyrazu CEGŁA. Prezentacja litery C – KP3, s. 14.
- Zabawa dydaktyczna „Litera C”.
- Ćwiczenie grafomotoryczne, doskonalenie umiejętności uważnego patrzenia – KP3, s. 14, ćw. 1, s. 15, ćw. 1.
- Zabawa słowotwórcza „Słowa na głoskę c”.
- Praca plastyczna „Wielkie C”. Kształtowanie umiejętności wypowiadania się – opisywanie swoich prac, porównywanie ich z pracami innych dzieci.
- Zabawa dydaktyczna „Cegiełki”.
- Zabawa orientacyjno-porządkowa „Znajdź literę”.
- Zabawa rzutna „Wyceluj do tarczy”
- Ćwiczenie spostrzegawczości wzrokowej, nazywania obiektów i słyszenia podanej głoski w nagłosie – KP3, s. 15, ćw. 2.
- Zabawa orientacyjno-porządkowa „Nasze domki”
- Zabawa w kole na powitanie „Zaczarowany krąg”
- Wykonanie ćwiczeń rozwijających logiczne myślenie, kształcących sprawność językową – KP3, s. 16, ćw. 1, 2, 17, ćw. 3, 4, 5
- Zabawa językowa „Na wycieczce do lasu…”
- Zabawa rzutna „Rzuty stopami”
- Ćwiczenie analizy głoskowej – określanie miejsca głoski c w wyrazach
- Zabawa dydaktyczna „Gdzie ukryła się litera C?”
- Zabawa integracyjna w kole „Kto ma na imię…”.
- Wysłuchanie wiersza Urszuli Piotrowskiej „Dom i jego serce”. Rozmowa na temat wiersza.
- Ustalenie, że tematem zajęć będą różne domy. Rozmowa z dziećmi na temat miejsc ich zamieszkania.
- Zabawa matematyczna „W którym domu mieszka Zuzia?”.
- Ćwiczenie spostrzegawczości wzrokowej, koordynacji wzrokowo-ruchowej – KP3, s. 18, ćw. 1
- Spacer po najbliższej okolicy przedszkola
- Zabawa z kodowaniem „Taki sam dom”
- Ćwiczenie małej motoryki – wycinanie kształtu domu po śladzie
- Ćwiczenie ruchowo-graficzne „Mój domek”
- Zabawa bieżna „Budowla”
- Ćwiczenie małej motoryki, rysowanie po śladzie – wykonanie ćwiczenia z KP3, s. 18, ćw. 2
- Zabawa dydaktyczna „Budujemy osiedle”
- Zabawa na powitanie „Dzień dobry!”
- Wysłuchanie tekstu Magdaleny Chlebowskiej „Pierwsze domy, pierwszych ludzi”. Rozmowa na temat tekstu.
- Zabawa dydaktyczna „Ukryte litery”
- Rozmowa kierowana „Czy wszystkie domy na świecie są takie same?” – PD, p. 23
- Swobodne wypowiedzi dzieci, rozwijanie wyobraźni – wykonanie ćwiczenia z KP3, s. 19, ćw. 1
- Zabawa dydaktyczna „Jak daleko?”
- Rozmowa kierowana na temat „Jak powstaje dom?”
- Zabawa dydaktyczna „Projektujemy dom z klocków”
- Zabawa konstrukcyjna „Dom z projektu”
- Praca plastyczna „Dom marzeń”
- Zabawa dydaktyczna z elementami kodowania „Wysoki – niski”
- Zabawa skoczna „Utrudnione skoki pajacyków”
- Zabawa językowa „Domek dla…”
- Zabawa orientacyjno-porządkowa „Start, stop”
- Zabawa integracyjna z chustą animacyjną „Kolorowy dom”
- Rozmowa poparta ilustracjami na temat pomieszczeń znajdujących się w domu.
- Zabawa dydaktyczna „Przedmioty z domu”.
- Zabawa pantomimiczna „Co robimy w domu?”. Rozmowa kierowana na temat pokojów dzieci.
- Wykonanie pracy technicznej „Projekt pokoju” z W, k. 25, 26, 27
- Zabawa rozwijająca spostrzegawczość „Co się zmieniło?”
- Zabawa ruchowa „Tunel”
- zabawy artykulacyjne, ćwiczenia narządów mowy, ćwiczenia oddechowe
- zabawy poranne i popołudniowe – integracyjne, muzyczno – ruchowe, ćwiczenia gimnastyczne, zajęcia i zabawy w ogrodzie z wykorzystaniem sprzętu terenowego – przypominanie zasad bezpiecznego korzystania ze sprzętów terenowych
- 4. Temat tygodnia: KIM BĘDĘ, GDY DOROSNĘ?
Podstawa programowa: I 2, 5, 7, 8, 9; II 2, 8, 9; III 2, 3, 5, 8; IV 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 18, 19, 20.
- Zabawa orientacyjno-porządkowa „1, 2, 3”
- Zabawa rozwijająca percepcję wzrokową „Dziecko, które mam na myśli…”
- Wysłuchanie wiersza Moniki Niewielskiej „Jajo”. Rozmowa na temat wiersza.
- Analiza i synteza słuchowa wyrazu JAJO. Prezentacja litery j – KP3, s. 20.
- Zabawa dydaktyczna „Litera J”.
- Ćwiczenia grafomotoryczne, ćwiczenia słuchu fonemowego, wysłuchiwanie głoski w nagłosie – KP3, s. 20, ćw. 1, s. 21, ćw. 1, 2.
- Zabawa słowotwórcza „Słowa na głoskę j”
- Praca plastyczna „Wielkie J”. Kształtowanie umiejętności wypowiadania się – opisywanie swoich prac, porównywanie ich z pracami innych dzieci
- Zabawa orientacyjno-porządkowa „Prawo, lewo”
- Zabawa utrwalająca znajomość stosunków przestrzennych „Gdzie jest piłka?”
- Zabawa rzutna „Rzut w tunelu”
- Zabawa ruchowa „Stopa za stopą”
- Zabawa językowa „Słowa na głoskę…”
- Zabawa na powitanie „Kto ma na imię…”.
- Wysłuchanie wiersza Magdaleny o Chlebowskiej „Wyliczanka o zawodach”. Rozmowa na temat wiersza – PD, p. 24
- Układanie w całość pociętych ilustracji
- Prezentacja ilustracji – wypowiadanie się na określony temat
- Rozmowa na temat „Zawody moich rodziców” – PD, p. 24
- Ćwiczenie spostrzegawczości wzrokowej, logicznego myślenia – KP3, s. 22, ćw. 1
- Zabawa ruchowa, matematyczna „Listonosz”
- Praca plastyczna „Projektujemy znaczek”
- Dorysowywanie brakujących elementów, przeliczanie elementów zbiorów – wykonanie ćwiczenia z KP3, s. 22, ćw. 2
- Ćwiczenie ortofoniczne „Odgłosy pracy”
- Zabawa skoczna „Pokaż, schowaj”.
- Zabawa integrująca grupę „Wszyscy się witamy…”.
- Zabawa dydaktyczna „Ile garnków”
- Prezentacja graficznego zapisu liczby 8 – KP3, s. 23
- Układanka przestrzenna, rozwijanie umiejętności współpracy
- Zabawa ruchowa „Osiem razy powtarzamy”.
- Zabawa dydaktyczna „Osiem składników”
- Rozwijanie kompetencji matematycznych, ćwiczenie spostrzegawczości wzrokowej – wykonanie ćwiczeń z KP3, s. 23, ćw. 1, s. 24, ćw. 1, 2
- Zabawa „Rytmiczna wiadomość” (CD+, 4)
- Nauka piosenki „Ulubiony zawód” (CD, 17)
- Zabawa „Listy dla pana listonosza”
- Zabawa dydaktyczna „Zatańcz z ósemką”
- Zabawy w kąciku kuchennym
- Zabawa na czworakach „Klamerkowy slalom”
- Zabawa orientacyjno-porządkowa „Wysoki, niski”
- Zabawa badawcza „Mierzymy się”
- Zabawa w kręgu na powitanie „Witam wszystkich, którzy…”.
- Rozmowa na temat „Mój wymarzony zawód”
- Zabawa dydaktyczna „Atrybuty”
- Zabawa rozwijająca spostrzegawczość „Czego brakuje?”
- Zabawa dydaktyczna „Prawda czy fałsz?”
- Wykonanie karty rozwijającej umiejętności kodowania – 6 z KK.
- Praca plastyczna „Co będę robił, gdy dorosnę”.
- Obserwowanie zmian zachodzących w przyrodzie na przełomie lutego i marca
- Zabawa językowa „Przeciwieństwa”
- Zabawa ruchowa z elementami kodowania „Kto szybciej”
- Zabawa rzutna „Rzuty stopami”
- Oglądanie albumów, encyklopedii dotyczących dinozaurów przyniesionych przez dzieci z domów
- Zabawa orientacyjno-porządkowa „Dinozaury”
- Wysłuchanie opowiadania Moniki Niewielskiej „Przed milionami lat”. Rozmowa na temat opowiadania.
- Rozmowa kierowana na temat „Co wiemy o dinozaurach?”
- Zabawa ruchowa „Ratujemy jajo dinozaura”
- Zabawa dydaktyczna „Jaja dinozaurów”
- Zabawa kształtująca orientację przestrzenną „Połóż dinozaura”
- Zabawa dydaktyczna „Jak wygląda?”
- Wykonanie pracy plastyczno-technicznej „Dinozaur z talerzyka” z W, k. 28
- Zabawa ćwicząca wyobraźnię „Wodne obrazy”
- Zabawa dydaktyczna z elementami kodowania „Takie same”
- Zorganizowanie przez dzieci kącika tematycznego „Dinozaury”
- Zabawa bieżna „Bieg z utrudnieniem”
- zabawy artykulacyjne, ćwiczenia narządów mowy, ćwiczenia oddechowe
- zabawy poranne i popołudniowe – integracyjne, muzyczno – ruchowe, ćwiczenia gimnastyczne, zajęcia i zabawy w ogrodzie z wykorzystaniem sprzętu terenowego – przypominanie zasad bezpiecznego korzystania ze sprzętów terenowych
Praca na rzecz grupy, współpraca z rodzicami:
- rozmowy bezpośrednie, telefoniczne z rodzicami na tematy funkcjonowania dziecka w przedszkolu, wzajemna wymiana doświadczeń i spostrzeżeń
- zebranie z Rodzicami podsumowujące I półrocze
- praca indywidualna z dzieckiem
- wykonanie tablicy tematycznej zgodnie z aktualnym tematem tygodnia
- wysyłanie na stronę przedszkola prac plastycznych dzieci
- realizacja zadań z poszczególnych modułów projektu „Z kulturą mi do twarzy”
Wydarzenia:
– 31.01- 13.02.2022 – ferie zimowe
– 22.02.2022 – Bal Karnawałowy
Opracowały:
Anna Pirim,
Anita Olszewska